Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη Διαχείριση Αρχείου Εργαζομένων (Εισαγωγή-Ενημέρωση-Διαγραφή-Τροποποίηση στοιχείων Αρχείου Εργαζομένων). Συγκεκριμένα η εφαρμογή επιτρέπει :
- Τη δημιουργία καρτέλας εργαζομένου με αναλυτικά προσωπικά, ασφαλιστικά και εργασιακά στοιχεία
- Την παρακολούθηση διοικητικών μεταβολών (κλιμάκια, χρονοεπιδόματα, άδειες, ασθένειες, κλπ)
- Την πλήρη παραμετροποίηση των μεταβλητών μισθοδοσίας (ποσοστά κρατήσεων για εργαζόμενο εργοδότη, ποσοστιαία επιδόματα, ποσοστά φορολογικών κρατήσεων ή φορολογικών απαλλαγών, ποσοστό ΑΤΑ κλπ)
- Τη διαχείριση Συμβάσεων Εργαζομένων (Εισαγωγή-Ενημέρωση-Διαγραφή-Τροποποίηση στοιχείων Συμβάσεων Εργαζομένων)
- Την έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων
- Την έκδοση αποδείξεων πληρωμής εργαζομένων
- Την παραγωγή μηχανογραφικών αρχείων (για ΙΚΑ, ΚΕΠΥΟ)
- Την αναζήτηση στοιχείων μισθοδοσίας εργαζομένων
- Τη δημιουργία αναφορών
- Την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων
- Τη δημιουργία εκτυπώσεων με στοιχεία μισθοδοσίας εργαζομένων και αναφορών με οθόνες του συστήματος
Επιπλέον, με την προσθήκη ηλεκτρονικής έκδοσης του εντύπου «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ», δίνεται η δυνατότητα:
- Ανανέωσης βιβλιαρίων υγείας των ασφαλισμένων
- Ανακοίνωσης λήξης σχέσης εργασίας κ.α.
- Έκδοσης εντύπου «ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΗ», ηλεκτρονικά ή αυτόματη εκτύπωσή της
Τέλος, η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία προς διευκόλυνση του χρήστη.
- Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη.
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα-αίτημα-ερώτημα κλπ.
- Έκδοση αρχείων τράπεζας αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση.
- Τροποποίηση συμβάσεων–κλίμακας φόρου-Βασικών μισθών κλπ. Μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα, βάσει των συλλογικών συμβάσεων και των διάφορων αλλαγών νομοθεσίας.
- Έκδοση και αποστολή Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης για το ΙΚΑ αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση.
- Έκδοση Μισθοδοσίας Προσωπικού αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση.
- Άνοιγμα–κλείσιμο χρήσης περιόδου μετά από αίτημα από το αρμόδιο τμήμα.
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα.
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρηστή, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη.
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών–πελατών στις εφαρμογές.
Οθόνες εφαρμογής
Οθόνη αρχείου εργαζομένων εφαρμογής μισθοδοσίας