12-08-2024: Συνέντευξη του Δ/ντος Συμβούλου της ΔΑΕΜ Α.Ε. κ. Λάζαρου Καραούλη στον Αθήνα 9,84

Ο Δήμος Αθηναίων, μέσω της ΔΑΕΜ Α.Ε., εκσυγχρονίζει τη λειτουργία του και τις υποδομές του προς όφελος των πολιτών της Αθήνας, παρέχοντάς τους σύγχρονες υπηρεσίες.

«Η ΔΑΕΜ Α.Ε. αποτελεί τον επιχειρησιακό βραχίονα του Δήμου Αθηναίων. Προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία στο έπακρο και κατά τέτοιον τρόπο ώστε  να επωφελείται ο πολίτης και να βλέπει στην πράξη ότι κάτι αλλάζει», δήλωσε στον Αθήνα 9,84 και στους Κώστα Κορέλη και Βαγγέλη Σαρακινό ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ανώνυμης Αναπτυξιακής Εταιρείας Μηχανογράφησης & Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων, κ. Λάζαρος Καραούλης.

Περιγράφοντας το ευρύ φάσμα υπηρεσιών  αιχμής που περιλαμβάνει η ΔΑΕΜ Α.Ε. , έκανε λόγο για ένα νέο μοντέλο Διοίκησης  προς όφελος των πολιτών  με καινοτόμες δράσεις και απώτερο στόχο τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη.

 «Εφαρμόζουμε πολιτικές με επίκεντρο τον άνθρωπο, το περιβάλλον, τον πολιτισμό με στόχο μια βιώσιμη, περισσότερο πράσινη και πιο ανθρώπινη πόλη», υπογράμμισε.

Όπως εξήγησε, μεταξύ άλλων, η νέα δημοτική αρχή του Χάρη Δούκα, καταργεί την εκτύπωση χαρτιού στις υπηρεσίες της υιοθετώντας την paperless νοοτροπία, δημιουργεί μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα για τις ξεναγήσεις του δήμου και του ΟΠΑΝΔΑ στην Αθήνα καθώς και ένα πληροφοριακό σύστημα Αδειών Τομής και Εκσκαφής Κοινόχρηστων Χώρων, διεκπεραιώνοντας τα αιτήματα των επιχειρήσεων, οργανισμών και εργολαβιών, γρήγορα και αποδοτικά και κυρίως, βάζοντας φρένο στο άναρχο σκάψιμο στους δρόμους της πόλης.

«Υποστηρίζουμε καθημερινά με τη βοήθεια και  της «Νovoville» την ελεγχόμενη στάθμευση, τα δημοτικά πάρκινγκ, αναβαθμίζουμε τις κοινότητες, αναπτύσσουμε πρωτοβουλίες και δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης και ενισχύουμε τις αρμόδιες δομές », συμπλήρωσε.

 

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες

«Έχει  ψηφιοποιηθεί  το σύνολο των υπηρεσιών με τις οποίες έρχονται σε επαφή οι δημότες μέσω της πλατφόρμας  https://eservices.cityofathens.gr//. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας εργαζόμαστε ώστε να δημιουργήσουμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες που θα αναβαθμίσουν τη σχέση του πολίτη με τον Δήμο. Το προσεχές διάστημα, στην κεντρική ιστοσελίδα του Δήμου Αθηναίων, θα υπάρχει ένας μηχανισμός αυτόματης απάντησης όπου με τη βοήθεια και της Τεχνητής Νοημοσύνης,  θα μπορεί να εξυπηρετείται ο πολίτης πιο άμεσα και εύκολα».

 

Πιλοτικό πρόγραμμα «Γερνάω έξυπνα»

«Μέσω του  προγράμματος «Γερνάω έξυπνα» και σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού, στηρίζουμε ευάλωτους ηλικιωμένους συμπολίτες μας που μένουν μόνοι τους και χρειάζονται τη βοήθειά μας,  διαθέτοντάς τους  έξυπνα, βιομετρικά ρολόγια τα οποία, με το πάτημα ενός κουμπιού, ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο τις υπηρεσίες του “Βοήθεια Στο Σπίτι” και του Χαμόγελου του Παιδιού, για την κατάσταση της υγείας τους ώστε να λάβουν την απαιτούμενη βοήθεια».

 

Διαδραστική εφαρμογή Athens Trees

«Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρασίνου και με τον Αντιδήμαρχο κ. Αποστολόπουλο, δημιουργήσαμε μια πλατφόρμα (https://athenstrees.cityofathens.gr/) όπου καταγράφονται όλα τα δέντρα που τοποθετούνται σε διάφορα σημεία της πόλης. Η νέα δημοτική αρχή του Χάρη Δούκα έχει τοποθετήσει περισσότερα από 2000 δέντρα στην Αθήνα. Αισιοδοξούμε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα φτάσουμε το στόχο των 5000 δέντρων ανά έτος που θα χαρίσουν επιπλέον οξυγόνο στην πόλη μας».

 

Μαραθώνιος Καινοτομίας

«Τον Μάρτιο διοργανώσαμε  το ‘’Apps4Athens Hackathon’’, τον πρώτο Μαραθώνιο Καινοτομίας με επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Αθήνας και στον οποίο συμμετείχαν μαθητές, φοιτητές αλλά και εταιρείες που παρουσίασαν τρόπους ενίσχυσης της  ψηφιακής παρουσίας της Αθήνας,  επιλύοντας προβλήματα και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών. Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος περισσότερες από 40 ομάδες  και συνολικά 300 άτομα που παρουσίασαν καινοτόμες δράσεις και  προτάσεις τις οποίες μπορούμε να εφαρμόσουμε την επόμενη μέρα στην Αθήνα».

 

Αναβάθμιση του 1595

«Αναβαθμίζουμε τον τρόπο λειτουργίας του 1595, της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των πολιτών για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας. Πρόκειται ουσιαστικά για την εικόνα του δήμου και έχουμε καταφέρει να υπάρχει ένας ορθότερος και περισσότερος άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης των αιτημάτων  των πολιτών και αυτό είναι κάτι που θα  αναδείξουμε περαιτέρω το επόμενο διάστημα».

 

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ